Hoe plaats ik een bestelling?
Online bestellen via onze webshop gaat snel en eenvoudig:
1. Zoek het product dat je wilt bestellen.
2. Selecteer op de product pagina (waar nodig) de juiste behandeling en afmeting.
3. Klik op de knop ‘toevoegen aan winkelwagen’
4. Kies ‘bezorgen’ of ‘afhalen’.
5. Klik op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’.
6. Voer je persoonlijke gegevens in en selecteer de gewenste betaalmethode.
7. Als alle gegevens correct zijn ingevoerd klik je op de ‘bestelling plaatsen’ knop. Je wordt dan doorgestuurd naar de beveiligde online kassa van onze partner Mollie.
8. Nadat je hebt afgerekend kom je op onze bedanktpagina. Je krijgt hier direct je ordernummer te zien, daarnaast krijg je ook een orderbevestiging van je bestelling per e-mail.
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, al onze prijzen zijn inclusief BTW.
Hoe weet ik dat ik veilig bij jullie bestel?
We hebben het WebwinkelKeur keurmerk. Dit geeft een extra zekerheid voor het veilig bestellen. Daarnaast kun je echte, onafhankelijke klantbeoordelingen over ons lezen via The Feedback Company. Verder heb je bij ons een veilige betaalomgeving. Zora je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.
Aan welke landen leveren jullie?
Wij leveren standaard in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Wil je jouw bestelling in een ander land laten afleveren, dan kan dat in overleg. Neem hiervoor contact met ons op. Dit geldt ook voor een levering naar de waddeneilanden.
Kan ik ook bestellen zonder in te loggen?
Ja, dat is geen probleem. Wij bieden de mogelijkheid om zonder een account aan te maken een bestelling te plaatsen.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Bij ons heb je altijd 14 dagen bedenktijd. Retourneren is gratis wanneer je het product zelf terugbrengt. Je ontvangt dan het volledige aankoopbedrag terug. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling op te laten halen door onze transporteur, de kosten zijn dan voor eigen rekening.
Niet thuis?
Niet thuis, en nu?
Als je niet thuis was op het afgesproken moment van levering, dan wordt jouw bestelling naar Wessels Transport Almelo gebracht. Je hebt dan één week om je bestelling op te halen. Lukt dit niet? Dan kan je een nieuwe leveringsafspraak maken, hiervoor brengen we € 50,- transportkosten in rekening. Als je geen nieuwe bezorgafspraak maakt, brengen we € 50,- annuleringskosten in rekening. Voor vragen rondom annuleringskosten of transportkosten kan je altijd contact opnemen.
Hoe kan ik betalen?
Wij bieden in ieder geval de volgende betaalmethoden aan:
- iDeal
- Klarna (achteraf betalen)
- Apple Pay
- Creditcard
- PayPal
- Bancontant (voor de Belgische klanten)
Mocht je via een andere betaalmethode willen betalen kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Hoe weet ik of ik veilig bij jullie kan bestellen en betalen?
Op de website van het onafhankelijke bedrijf The Feedback Company vind je echte reviews over ons bedrijf. Onze online kassa wordt geleverd door Mollie, een grote betrouwbare Nederlandse partner voor online betalingen. Twijfel je nog? Kies dan zonder extra kosten voor achteraf betalen via Afterpay of Klarna. Niet tevreden over je aankoop? Geen probleem; bij Countrywood heb je altijd 14 dagen bedenktijd.
Kan ik ook achteraf betalen?
Ja, dat kan. Achteraf betalen kan met Klarna. Je betaalt je bestelling op een later moment. Eerst ontvangen, beoordelen en dan pas betalen!