Wat zijn de bezorgkosten?
Nederland:
- Tot een orderwaarde van 1.000 euro bedragen de bezorgkosten in Nederland 49,-. Gratis levering voor bestellingen vanaf € 1000,-.
Bezorging op de waddeneilanden is mogelijk tegen een meerprijs van € 75,00 ongeacht het orderbedrag.
België:
- De bezorgkosten naar België bedragen € 99,-.
Duitsland & Frankrijk:
- De bezorgkosten naar België bedragen € 139,-.
Wat is de levertijd van jullie producten?
Dat verschilt per product. Om die reden staan de levertijden weergegeven op de pagina’s van het product zelf. Daarnaast kun je tijdens het plaatsen van je bestelling zelf een gewenste leverdatum opgeven. Houd hierbij rekening met de aangegeven levertijd op de productpagina. We kunnen je bestelling dus uitleveren op een datum naar keuze. De transportbedrijven waarmee wij samenwerken rijden enkel op werkdagen. Dus van maandag tot en met vrijdag.
Op welke dagen bezorgen jullie?
Wij werken met externe transporteurs. Zij rijden van maandag t/m vrijdag door heel Nederland en van maandag t/m donderdag naar België. Wanneer je een bestelling plaatst kun je zelf een gewenste leverdatum uitkiezen. We zullen ons best doen om je bestelling af te leveren op de opgegeven datum. Wij kunnen dit echter niet garanderen aangezien wij afhankelijk zijn van externe partijen. Daarnaast kan er ook situaties kunnen ontstaan die niemand in de hand heeft.
Denk hierbij aan het zoekraken van een zending, vertraging onderweg of een ongeval. Houd er rekening mee dat zowel de leverdatum als het tijdstip van de levering slechts een indicatie zijn, derhalve kunnen hieraan geen rechten ontleend worden.
Enkele dagen voorafgaande de levering nemen wij contact met je op wat betreft de specifieke leverdatum. Wanneer je een leverdatum hebt opgegeven tijdens het bestellen kan je er vanuit gaan dat deze dan geleverd wordt en zal er geen contact mee met je worden opgenomen.
Hoe wordt de bestelling geleverd?
Alle bestellingen worden afgeleverd tot aan de voordeur. Bij flats en appartementscomplexen is de levering tot aan het gebouw. De chauffeur plaatst de pallet op een door hem te bepalen plaats. De meubelen worden dus niet naar boven bezorgd. Voor zware goederen kan je hulp gevraagd worden bij het uitladen. De chauffeur is, tenzij anders, afgesproken alleen.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Wil je jouw bestelling annuleren terwijl deze al op transport is? Dan hanteren we annuleringskosten op basis van de gemaakte transportkosten.
Hoe kan ik betalen?
Bij Countrywood ben je altijd zeker van een veilige en betrouwbare bestelomgeving. Onze online kassa wordt geregeld door Mollie Payments zij bieden een beveiligde betaalomgeving. Daarnaast is onze website voorzien van een SSL certificaat. Dit betekent dat de site extra beveiligd is. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over je privacy en persoonsgegevens.
Je kunt bij ons gebruik maken van de volgende betaalmethoden:
iDeal
Bancontact
SOFORT Banking
Mastercard
Visa
PayPal
Daarnaast kan je er ook voor kiezen om achteraf of in termijnen te betalen.
Achteraf betalen kan via Afterpay of Klarna. In termijnen betalen kan tegen 0% rente met IN3.
Hoe weet ik of ik veilig bij jullie kan bestellen en betalen?
Op de website van het onafhankelijke bedrijf The Feedback Company vind je echte reviews over ons bedrijf. Onze online kassa wordt geleverd door Mollie, een grote betrouwbare Nederlandse partner voor online betalingen. Twijfel je nog? Kies dan zonder extra kosten voor achteraf betalen via Afterpay of Klarna. Niet tevreden over je aankoop? Geen probleem; bij Countrywood heb je altijd 14 dagen bedenktijd.
Is retourneren gratis?
Wanneer je de bestelling zelf terugbrengt krijg je het volledige aankoopbedrag teruggestort.
Kan ik een ander product ontvangen?
Ja, zeker, ruilen is ook mogelijk. Je kunt ervoor kiezen om het product zelf om te ruilen, maar wij kunnen dit ook voor je doen.
Kan ik mijn bestelling buiten de 14 dagen retourneren?
Nee, dat is helaas niet mogelijk.